torsdag 22 oktober 2015

STÄNG GRÄNSEN TILL MITT HUS

Gränspoesi

DETTA ÄR VÅRT LAND. VI HAR BYGGT UPP DET I ÖVER HUNDRA ÅR. ALLA ÄR VÄLKOMNA TILL VÅRT LAND, DE FÅR KOMMA OCH GÅ SOM DE VILL. OM DU INTE GILLAR MITT LAND SÅ SKALL VI FÖRÄNDRA DET. OM DU BRÄNNER NER MITT HUS SÅ SKALL VI BYGGA ETT NYTT HUS TILL DIG.

OM DU VÅLDTAR ELLER DÖDAR MIG SÅ SKALL DU FÅ PENGAR OCH STANNA KVAR I MITT HUS.

JAG ÄR INTE RASIST. JAG ÄR INTE RASIST. 

SÅ LÄNGE SOM DU INTE UPPFATTAR MIG SOM POLITISKT INKORREKT SÅ GÖR JAG VAD DU VILL. JAG HAR VISAT DIG RESPEKT MEN DU SPOTTAR PÅ MIG JAG SLÄPPER IN DIG I MITT HEM OCH BJUDER DIG PÅ MAT, MEN DU SPOTTAR PÅ MITT GOLV OCH ANKLAGAR MIG FÖR ATT JAG HADE SVENSKA KRYDDOR MEN JAG ÄR TRÖTT NU.

JAG ÄR TRÖTT PÅ ATT SLÄPPA IN FRÄMMANDE PERSONER SOM INTE VILL ANPASSA SIG TILL MITT HUS, TILL MINA REGLER. DÄRFÖR SÅ STÄNGER JAG NU DÖRREN. JAG LÅSER DÖRREN TILL MITT HUS OCH ANLITAR EN PRIVAT- SÄKERHETSSTYRKA ATT VAKTA MINA BARN OCH DET SOM ÄR MITT.

JAG LITAR TYVÄRR INTE PÅ ATT DE JAG TIDIGARE BETALT FÖR BESKYDD SKYDDAR MIG. JAG HAR DÄRFÖR TAPPAT TRON TILL SAMHÄLLET OCH JAG SLUTAR DÄRFÖR ATT BETALA SKATT. DET RÅDER TOTAL-ANARKI I MITT SLOTT NU.

TOTAL-ISLAMISTISK-ANARKI.

JAG BER PÅ FEM GÅNGER OM DAGEN,
MIN FRU DÖLJER SIG I MASSAN AV SLÖJOR,
MIN FRU VILL NU SKILJA SIG - HON FÅR STRYK AV MIN FAMILJ.
Jag vill inte vara rasist. Jag kommer från och med nu att uppfattas som rasist då jag är trött på åt vilket håll vårt samhälle är på väg att gå. Jag vill ha strängare straff och jag vill ha total religion frihet i Sverige. Jag är trött på blockpolitik och jag är trött på att se partier som inte kan diskutera. Jag kommer nu att rösta på SD. Inte för att jag håller med dem i sina frågor. Men för att jag vill se förändring och hårdare straff emot de som skapar problem i vårt samhälle. Jag vill ha en starkare polis. Jag vill att polisen skall få tillräckligt med makt för att slå ner de som skapar oss problem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar